Isnin, 24 Oktober 2011

kehidupan aku di ipgksah

oke. dah lama gla aku tak update blog.
saja malas akau nk updated. bkan ada sapa baca un.. hehehehe. bt ayat sedeh lak.. dah mmg btoi .. tp tk pa. aku saja ja menulis nih.... ilang bosan aku jap. sebelum aku g masak . masak ? yaaa. aku mmg kena masak lau dok umah.. tp tak taw la sedap ka tak. rasa bru taw.. tp bt masa nih tak dak lagi la ada org muntah aku masak.. amin.. nsib bik.. oke..
aku nk cta pasai amali pj aku. kmi kena bt stu persembahan gymrama.. pergerakan kreatif.. penat dow tggu semua nih. dengan aku pon hafal step kadang2 ingt, kadang aku lupa.. perghh mmg susah. tp alhamdulillah kan, usaha kami masa bt latihan tuh kmi bleh bt dengan elok. tak dak yang cact cela sgt. cuma tme mimie bg jatuh gelung tu. tp tak pa.. kita dah try yg terbaik kan? yeay.... ni aku nk tunjuk gambaq sat hehehehehe

act kelas kami ada 27 org, so lect suro kami bahagi kepada 3 kumpulan.

E1
E2
E3

n E3tu grup aku....

 ni gruop aku.. E3.. hahahahhaha.

 ni ketua n penolong E3.. cute n ensem kan ?

 masa nih tak slap aku sebelum kami bt pergerakan .. semua control mka nerbes.

  e3 terbaikk :))

 ni jah...... grup aku gak..


eh 5 ja ? bkan 6 ka ? okay .. nani dy mmg tak ska bergambar
 nih grup e1....... cantik depa pnya pemakaian :P
  ni aku , ati n jah.. tengok mka kmi \? ada org cakap macam askar wataniah ja ? ada ka ptot ..... heeee, cantik  aku ska gambaq nih.
 ni ida... kakak dalam grup e3
 ni aku.. hahahhaha. pose macam hape ja
 masa nih dah abz dah .... masa kat astaka. bergambar. amik kenangan

  antara step dalam pergerakan kami
 abg iz nerbes gla dah tuh
 ati :P
 tok wan nih sbok jea. dah la pgg bola gymrama. ceitt..
 grup aku. gambate!
  ni grup wina. e2...
 antara step bdak laki. antara lelaki yg ada lam grup aku

panas kot tme nih .hahahahha. panas dan lapaq


ps : kmi hepy. blik2 tu terus aku kroohhhhhh ja. dah la lpas makan .. ye la.. smpan tenaga untuk malam. malam tuh ada anual dinner kat cinta sayang resort. n aku hepy  even ada part aku tak hepy..   mmg terbaikk :)

1 ulasan:

hamzah ian berkata...

kalau aku, mesti dah putus urat dah ni.. hehehe