Ahad, 22 Mei 2011

setelah lama aku menghilang

acece...awt aku mmg tk leh blah...bkan menghilang..cma aku mlas skit la nk mengarang ayat2....eei .. ceee..esei konon ,,esei skolah pon jarang2 aku bt ....hehe ..sngaja aq menjadi diam seketika.. aq menjadi blogwalking n silent reader jaa ..mencuci mata kejap ...kejap kaa ??lama la gak .. aku p settle smua lesen2 aq sgala..ye la nk prepare nk masok u nty ..huhu .. ni ways aku berjaya gak bt tst jpj dengan skali nafas jaa..tk perlu sua dwet nk p ulang test jpj ..hehe ..tp sekarang aq lebih rleks...dok umah jaa .. aq tk masok mana2 g .....t aq masok smbg blajaq aq gtaw la kat ampa .. aku tk lupa aihh ...hmm ...aq ingin menjadi dri aku yg sebenar......dalam erti kata aq tk nk org len tgk aq mcm lemah ..lmah sgt ka aq ?? lau hgpa kawan aq ampa tau la nohhh ....k... aq nk p mkan nsi ngn mak aq .. huhu .. hri nih mk aq masak sedap skali ... masak nasi tomato n ayam masak merah n daging hitam .. sedapp .. mmg terbaikk ahh .. nyumnyum...!! byeee ,

Tiada ulasan: