Rabu, 4 Januari 2012

aku malas g joging

assalamualaikum semua..... ok2.. aktiviti petang2 macam ni aku tk bt pa.. juz bkk fb n blog ja.. mlas nk bt apa.. kawan2 aku n termasoklah rmate aku g jog. aku n ida hnya jog atas katil.. ntah knpa aku macam malas nk jog thun ni..penat angkut barang dari bilik rehat pom tak habis lagi... gena 2.... dah la bnyak.. plk tu aku pompuan.. jenuh nk angkat brang2 bnyak mcam tu.. aku rasa sem ni aku pling padat.. PADAT gila ok. bkan skit2.. macam hari nih kelas habiz kol 5... mlam nty ada SS.. thu SS tu apa?? SS tu Study Smart.... boleh dikatakan macam usrah la,... bez ooooo.. bez sgt lepas maghrib.. padat gila.... nsib bik SS tu setiap hari rabu.. tp kelas ttp habiz kol 5.. hnya rehat masa tengahhari.. mcam ni la kehidupan seorang pelajar.. nk bt macam nk.. kita tak leh nk merungut.. cuma bleh bersyukur sbb dapat jugak aku sambung belajar sampai sekarang....setiap benda yg jadi kita tidak bleh merungut...tk kira apa yg jadi.. sma ada baik atau buruk semua dah ditentukan oleh Allah ... DY mengetahui segalanya yng terbaik kita.. segala musibah yng terjadi dijadikan iktibar.. .. ok la.. pnjang plak aku membel kali ni... k aku nk bt keja.. k bye.. assalamualaikum :))

Tiada ulasan: