Khamis, 8 Disember 2011

contest Candid Gambar

assalamualakum.. arinih sambil aku jalan2 td tu aku ternmpak la contest tu.. so aku rasa macam nk join jaa.. huhu.. sbb aku nk crita pasai BFF aku... hehehhe...
hehheehe.. comel tak dy? comel kan.. huhu.. firstly aku nk cerita pasal nama dy.. msti korang nk taw kann..ok.. nama dy NUR SYAMIMI.. aku pnggil MIMI ja... dy dilahirkan di kelantan..bru2 ni aku n kawan2 aku g jalan2 umah dy.. dari penang ke kelantan.. jauhh.. bezz sgt....segala keperluan sgt bez....kebetulan plak hari ni aku join contest ni sma ngn bufday dy,..aku doakan semoga berbahagia ngn org tersayang n dimurahkan rezeki even kami bru kenal, tp aku percaya sgt kat dy.. dy sama maktab ngn aku, classmates ngn aku n roomates ngn aku...dy sgt manja..n paling korang kena taw dy PEMURAH, BAIK sgt...aku harap aku akn dapt sama roomates ng dy.. huhu..aminnn....

sebelum tu jenguk sini

kalau nk join contest ni klik sini ;D

Syarat-Syarat Contest Candid Gambar Misz Speacky !

♥Wajib follow blog MS !♥
♥Like Fesbukk MS (SINI) !♥
♥Terbuka kepada semua lapisan umur ! Tak kira lelaki @ perempuan .♥
♥Kategori :- Perempuan/Lelaki/Best Friend/Couple !♥
♥Buat 1 entry pasal de contest !♥
♥Gambar2 anda akan MS upload kat page MS . So,kira wajiblah Like Fesbukk MS♥
♥Pemenang akan di nilai mengikut kualiti gambar anda .♥
♥Tarikh tutup de contest :- 31 Dec 2011♥

sekian terima kasihh ;D

Tiada ulasan: